NET PROMOTER SCORE (NPS)
INSPIRATIONSFOREDRAG
Hvor mange kunder vil anbefale dig lige nu? Træt af den langsommelige databehandling efter den årlige kundemåling? Ønsker du live og simpel kundefeedback? Bliv introduceret til Net Promotor Score metoden og få svarene.
Net Promotor Score - NPS er kundemålingernes formel 1. Det er kundefeedback i real tid. Du får løbende feedback fra dine kunder, om hvor stor sandsynlighed, der er for de vil anbefale dig til andre. Den årlige kundemåling er derfor erstattet af hurtigere og nemmere kundemålinger, du kan agerer på med det samme.

Udbytte
Inspiration til en effektiv måde at arbejde med kundemålinger på
Inspiration til hvordan du kan skabe en rød tråd fra kunden henvender sig, til de aktivt anbefaler dig.
Få bedre kundemålinger
Skab større kundeloyalitet
Aktiver din ambassadør-effekt
Optimer dine processer
Skab en stærkere kommunikation

Indhold
Få introduktion til Net Promotor Score – NPS. Vi går i dybden med metoden og hvorfor den er så effektiv ift. de klassiske årlige kundemålinger.
Vi kommer rundt om anvendelsen af metoden og viser dig et konkret system, der let kan give dig overblikket og det fulde udbytte.
Vi har business cases med fra forskellige virksomheder, der viser deres konkrete udbytte ved at arbejde med NPS.
Du får et stærkt indblik i hvad NPS er, og hvad NPS kan gøre for dine resultater.

Hvem
Henvender sig til dig, der ikke anvender kundemålinger i dag eller som kun bruger de årlige kundemålinger.
Til dig der ønsker en simpel, effektiv og real time metode til at måle dine kunders loyalitet og lyst til at anbefale dig.