
Få det bedste ud af kundemålinger
Få hjælp til at få det bedste ud af kundemålinger. Enten til at starte op med at få etableret kundemålinger, eller til at optimere dem, du allerede har.
Du kan generelt få hjælp til alt indenfor kundemålinger - også de anbefalinger du ikke ved, du har brug for.
Kundemålinger kan deles op i 2 kategorier - de direkte og de indirekte.
De direkte kundemålinger er målinger, hvor du spørger kunden direkte om feedback i en given situation. Det kan være årlige eller løbende i form af for eksempel Net Promotor Score (NPS), kundeundersøgelser osv.
De indirekte kundemålinger er målinger på hvilken effekt dine processer, dine kunders adfærd og dine medarbejdere har på kundeoplevelsen. Her er der især fokus på, hvad du forbedre internt.
Hvilke kundemålinger du har brug for afhænger af din virksomhed og dine kunder. Vi anbefaler dog typisk en kombination af direkte og indirekte kundemålinger.
Da kundemålinger netop er efter individuelle behov, anbefaler vi du starter med at leje en Kundeambassdør til at give dig inspiration og sparring til hvordan du kan arbejde målrettet og effektivt med kundemålinger.

Lej en Kundeambassadør
Få inspiration og sparring til at få:
Flere loyale kunder
Flere kunder der anbefaler dig
Nye kundemålinger eller mere ud af dem du har
Flere salg gennem træning og adfærdsdesign
Bedre kundeservice gennem træning og adfærdsdesign
Bedre kundeoplevelser ved at skabe WOW's
Få en kundeambassadør til at implementere jeres kundestrategi