Update Reset
Update Reset

FÅ FLERE LOYALE KUNDER, DER ANBEFALER DIG

Vores altoverskyggende mål er at danne rammerne for, at du kan skabe flere loyale kunder, der aktivt anbefaler dig til andre. Vi kan udvikle dine sælgere, kundeservicemedarbejdere, ledere, processer og konceptuere din måde at gå fra kundehenvendelse til anbefaling. 

Effekten er og skal være målbar for alle vores kunder. Resultaterne kan ses på højere omsætning, lavere omkostninger, større kundeloyalitet og større arbejdsglæde. Det er vores mål hver gang. 



"Solgt eller gratis"


Vi ved vores metoder virker. Derfor tilbyder vi som det eneste konsulentfirma (os bekendt) ”Solgt eller gratis” princippet.

Hvis vi ikke har bidraget med noget, så er det gratis for dig!

Det er din garanti for kvaliteten i vores ydelser og, at vi bliver, til du har skabt resultater.

Om Kundeambassaden

Kundeambassaden er startet fordi, vi på egen krop har oplevet, at der er behov for at arbejde mere struktureret og professionelt med kundeloyalitet og ambassadør-effekten.


Baggrund

Vores erfaring fra lederjobs i både store koncerner og mellemstore virksomheder, har vist os, at potentialet er stort. Vi er nemlig stødt på de samme udfordringer uanset branche og størrelse af virksomhed. De mest klassiske er, at vi har for travlt og for få ressourcer, den daglige leder har ikke tid til udvikling af medarbejderne, vi har ikke defineret hvad et godt salg og hvad god kundeservice er og vi har ikke ”kunden i fokus” – selvom vi siger, vi har. Dertil og måske vigtigst af alt, er der ikke nogen, der ser og arbejder med helheden, som samtidig har beslutningskompetence til at ændre på den.

Vi har selv været der, så vi ved, at alt sammen er noget, vi gør ud fra de bedste intentioner, men som vi ikke er fuldt ud bevidste om, hvilken effekt har.

Det er som om, der bare er en accept af, at sådan er det bare. Det vil vi gøre op med. Vi ved vi kan gøre det meget bedre og nemmere. Det ved vi, fordi vi selv har været med til at ændre disse ting i de virksomheder vi har arbejdet i og som vi nu har konceptueret i Kundeambassaden.


Hvordan

Det der adskiller os fra andre konsulenthuse er, at vi i vores konceptudvikling og medarbejdertræning tager udgangspunkt i de bedste principper fra systems thinking, positiv salgspsykologi og adfærdsdesign. Med dette mix af principper i et koncept, sikrer vi både en stærkt proces og analyse metode og en effektiv træning og forankring hos medarbejderne. 


Udbytte

Vi finder de små marginaler, der kan gøre en stor og nem forskel.

Vi er ret ambitiøse i vores samarbejde med dig. Vi har 4 helt overordnede mål for et samarbejde. Vi vil skabe højere omsætning, lavere omkostninger, større arbejdsglæde og flere loyale kunder, der anbefaler jer. Derudover har vi to kæpheste i ethvert samarbejde - vi skal kende jer og jeres kunder og opfølgning for at sikre forankringen efter vi er gået. Det er vores fokus i alt, hvad vi laver og ret ambitiøst, synes vi selv.

KONTAKTINFORMATION

Kundeambassaden

Telefon 21334314

E-mail info@kundeambassaden.dk

Violvej 8

2600 Glostrup

CVR-nummer 3136045531360455



INDHOLD

Copyright © 2018 Kundeambassaden

Design og udvikling Acaao