Update Reset
Update Reset

NET PROMOTER SCORE (NPS)

INSPIRATIONSFOREDRAG


Hvor mange kunder vil anbefale dig lige nu? Træt af den langsommelige databehandling efter den årlige kundemåling? Ønsker du live og simpel kundefeedback? Bliv introduceret til Net Promotor Score metoden og få svarene. 

Net Promotor Score - NPS er kundemålingernes formel 1. Det er kundefeedback i real tid. Du får løbende feedback fra dine kunder, om hvor stor sandsynlighed, der er for de vil anbefale dig til andre. Den årlige kundemåling er derfor erstattet af hurtigere og nemmere kundemålinger, du kan agerer på med det samme. 


Udbytte


  • Inspiration til en effektiv måde at arbejde  med kundemålinger på

  • Inspiration til hvordan du kan skabe en rød tråd fra kunden henvender sig, til de aktivt anbefaler dig.

  • Få bedre kundemålinger

  • Skab større kundeloyalitet

  • Aktiver din ambassadør-effekt

  • Optimer dine processer

  • Skab en stærkere kommunikation


Indhold


Få introduktion til Net Promotor Score – NPS. Vi går i dybden med metoden og hvorfor den er så effektiv ift. de klassiske årlige kundemålinger.

Vi kommer rundt om anvendelsen af metoden og viser dig et konkret system, der let kan give dig overblikket og det fulde udbytte. 

Vi har business cases med fra forskellige virksomheder, der viser deres konkrete udbytte ved at arbejde med NPS.

Du får et stærkt indblik i hvad NPS er, og hvad NPS kan gøre for dine resultater.



Hvem


Henvender sig til dig, der ikke anvender kundemålinger i dag eller som kun bruger de årlige kundemålinger.

Til dig der ønsker en simpel, effektiv og real time metode til at måle dine kunders loyalitet og lyst til at anbefale dig. 

BESTIL DIT FOREDRAG I DAG

KONTAKTINFORMATION

Kundeambassaden

Telefon 21334314

E-mail info@kundeambassaden.dk

Violvej 8

2600 Glostrup

CVR-nummer 3136045531360455



INDHOLD

Copyright © 2018 Kundeambassaden

Design og udvikling Acaao