GDPR


Kundeambassaden’s persondatapolitik for indsamling af oplysninger til brug for opfyldelse af aftaler med vores kunder


Kundeambassaden (herefter ”vi”, ”os”, ”vores”) behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med denne persondata- og privatlivsbeskyttelsespolitik (herefter ”Persondatapolitik”).

I det følgende informerer vi dig om dine rettigheder som registreret kunde hos os, samt om hvordan vi behandler og beskytter dine personoplysninger.


1. Personoplysninger

  • 1.1 Vi behandler kun personoplysninger om dig, som du giver os for at kunne opfylde vores aftale med dig. De indsamlede personoplysninger vil typisk omfatte:

Kontaktoplysninger; fornavn og efternavn, adresse, e-mailadresse, og telefonnummer.

Dine login oplysninger som brugernavn og adgangskode


2. Anvendelse af dine personoplysninger

  • 2.1 Formålet med indsamlingen af dine personlige oplysninger er at leverer en god service og behandling (herefter ”Formålet”).
  • 2.2 Vi behandler kun personoplysninger om dig, der er relevante og tilstrækkelige til opfyldelse af Formålet.


3. Opbevaring af dine personoplysninger

  • 3.1 Dine personoplysninger opbevares af Acaao (en del af BeArt designs), www.acaao.dk (herefter ”Databehandleren”),
  • 3.2 Oplysningerne lagres på servere inden for EU, og dine personlige oplysninger vil derfor altid være omfattet af beskyttelsen i persondataforordningen.
  • 3.3 Vi er, over for dig, ansvarlige for opbevaringen af dine personlige oplysninger hos Databehandleren.
  • 3.4 Vi påser løbende, at vi og Databehandleren har truffet de fornødne tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at dine personlige oplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, går tabt eller forringes. Endvidere sikrer vi, at de ikke kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med de til enhver tid gældende regler om behandling af personoplysninger.


4. Deling

  • 4.1 Vi kan dele dine personlige oplysninger med andre leverandører og samarbejdspartnere, når det er nødvendigt for at vi kan opfylde vores aftale med dig.
  • 4.2 Herudover kan vi dele dine personlige oplysninger, hvis vi er forpligtede til at overdrage eller dele dine personlige oplysninger med offentlige- og retslige myndigheder, herunder hvis vi skal indberette oplysninger til det offentlige.


5. Sletning af dine personlige oplysninger

  • 5.1 Vi opbevarer kun personoplysninger, så længe det er nødvendigt til opfyldelse af Formålet eller til opfyldelse af lovkrav.
  • 5.2 Vi sletter dine oplysninger, når vi ikke længere har behov for dem, men senest når forældelsesfristen for vores ansvar for det udførte arbejde udløber, hvilket p.t. er 10 år.


6. Dine rettigheder

  • 6.2 Ønsker du at klage over vores behandling af dine personoplysninger, kan det ske til Datatilsynet, Borgergade 28, 1300 København K, tlf.: 33 19 32 00 eller via e-mail: dt@datatilsynet.dk
  • 6.1.1 Du er til enhver tid berettiget til at få oplyst, hvilke personoplysninger vi har indsamlet, og som vi opbevarer og behandler om dig. Ønsker du at få det oplyst, så kontakt os på vores e-mail eller hovedtelefonnummer.
  • 6.1.2 Du kan til en enhver tid kræve berigtigelse, gøre indsigelse eller få begrænset behandlingen af dine personoplysninger.


7. Dataansvarlig

  • 7.1 Dine personoplysninger indsamles og behandles af:
  • 7.1.1 Kundeambassaden
    CVR-nr. 31360455
    Violvej 8, 2600 Glostrup
    Tlf. 21334314
    info@kundeambassaden.dk


KONTAKTINFORMATION

Kundeambassaden

Telefon 21334314

E-mail info@kundeambassaden.dk

Violvej 8

2600 Glostrup

CVR-nummer 3136045531360455



INDHOLD

Copyright © 2018 Kundeambassaden

Design og udvikling Acaao