Update Reset
Update Reset

Adfærdsdesign spiser salgstræning til morgenmad

Glem alt om traditionel salgstræning. Ved at tænke adfærdsdesign ind i dit salgskoncept, adfærd og kundedialog, sikrer det dig langt bedre resultater. Du kommer hele vejen rundt og skaber resultater med det samme.

Som kunder køber vi i langt højere grad på baggrund af de relationer vi indgår i. Hvis ikke vi har en relation, så spørger vi først i omgangskredsen, så de sociale medier og slutteligt kigger vi også på anmeldelser fra andre. Derfor er den traditionelle salgstræning slet ikke nok. Den fokuserer nemlig kun på din kommunikation.

Med dette foredrag får du indblik i, hvad salgstræning i virkeligheden burde være.


        LÆS MERE        

Tilfredse kunder er kun for tøsedrenge

Det er ikke længere nok at have tilfredse kunder. Du skal have loyale kunder. Kunder der er så loyale og glade for at være kunde hos dig, at de anbefaler dig til andre.

Bliv inspireret til hvordan du kan gå fra kundemålinger til anbefalinger. Du får indblik i hvilke kundemålinger, der kan være relevant for dig, hvordan du kan arbejde med kundeoplevelsen og hvordan du kan anvende dette til at få flere kunder til at anbefale dig.


        LÆS MERE        

Anbefalinger - din smutvej

til flere kunder

Hvor mange kunder anbefaler dig? Hvad gør du selv for at det sker?

Rigtig mange taler om, at det bedste og nemmeste salg kommer gennem anbefalinger. Mange har også forsøgt sig med en eller anden form for struktur for at arbejde med sin ambassadøreffekt. Meget få er lykkes med det.

På dette foredrag giver vi dig en opskrift på, hvordan du kan skabe markante resultater ved at tage dig med på Nykredits rejse fra strategi og gode intentioner til konkret adfærd og mærkbare resultater.

Få optil 20% kundetilvækst ved at arbejde med din ambassadøreffekt. Hør her hvordan.



        LÆS MERE        

Net Promotor Score - NPS

Den årlige kundemålinger er "SO LAST YEAR" i alle henseender. For at understøtte det, kan du så huske oplevelse af et køb, du foretog dig for et år siden, et halvt år siden eller sågar 3 måneder siden? Nej vel. 

Hvis du vil kunne agere hurtigt, skal du have hurtigere respons fra dine kunder. Den hurtige respons fra dine kunder, gør du kan være proaktiv og forebygge en eventuel kundeafgang. 

Net Promotor Score - NPS er kundemålingernes formel 1. Det er real time kundefeedback, let indsamling og effektiv databehandling. 

Du kan bruge Net Promotor Score metodikken og systemet til at få flere loyale kunder, der anbefaler dig. 


        LÆS MERE        

Employee Net Promotor Score - eNPS

Den årlige trivselsmåling er "SO LAST YEAR" i alle henseender. For at understøtte det, kan du så huske, hvordan du havde det på arbejde for et år siden, et halvt år siden eller sågar 3 måneder siden? Nej vel. 

Hvis du vil kunne agere hurtigt, skal du have hurtigere respons fra dine medarbejdere. Den hurtige respons fra dine medarbejdere, gør du kan være proaktiv og forebygge en eventuel medarbejderafgang. 

Employee Net Promotor Score - eNPS er kundemålingernes formel 1. Det er løbende medarbejderfeedback, let indsamlet og effektivt at anvende. Du kan bruge eNPS metodikken og systemet til at få flere loyale medarbejdere, der bliver længere og skaber bedre resultater.  


        LÆS MERE        

BESTIL DIT FOREDRAG I DAG - HUSK NAVN PÅ FOREDRAG

KONTAKTINFORMATION

Kundeambassaden

Telefon 21334314

E-mail info@kundeambassaden.dk

Violvej 8

2600 Glostrup

CVR-nummer 3136045531360455



INDHOLD

Copyright © 2018 Kundeambassaden

Design og udvikling Acaao