Update Reset
Update Reset

EMPLOYEE NET PROMOTER SCORE (eNPS)

INSPIRATIONSFOREDRAG


Prioriterer du arbejdsglæde og trivsel højt på din arbejdsplads? Er du bevist om, hvor mange af dine medarbejder, der vil anbefale din virksomhed lige nu? Ønsker du at fastholde en høj kundeloyalitet, så kræver det tilfredse og loyale medarbejdere.

Glade og engagerende medarbejdere skaber bedre resultater fordi de giver bedre kundeoplevelser. Ønsker du en anden tilgang til medarbejderfeedback end den årlige medarbejder trivselsmåling, så bliv introduceret til Employee Net Promoter Score metoden.

Employee Net Promotor Score - eNPS er medarbejderfeedback i real tid. Du får løbende feedback fra dine medarbejdere, om hvor stor sandsynlighed, der er for de vil anbefale din arbejdsplads til andre. Den årlige trivselsmåling med meget databehandling er derfor erstattet af hurtigere og nemmere medarbejderfeedback, du kan agerer på med det samme. 


Udbytte


  • Introduktion til at arbejde med metoden Employee Net Promotor Score

  • Udbytte ved at anvende denne form for løbende trivselsmålinger fremfor de klassiske årllige målinger. 

  • Beslutningsgrundlag for om Employee Net Promotor Score er noget for dig

  • Inspiration til en effektiv måde at arbejde med dine medarbejdermålinger på. 

  • Inspirtaion til hvordan du kan skabe en sund feedback kultur. 


Indhold

Få introduktion til Employee Net Promotor Score – ENPS. Vi går i dybden med metoden, og hvorfor den er så effektiv ift. de klassiske årlige kundemålinger.

Du bliver præsenteret for et konkret system, der let og løbende kan give dig overblikket over, hvor tilfredse og loyale dine medarbejdere er. Vi deler erfaringer ud fra forskellige virksomheder, der bruger eNPS i dag, så du kan se hvad deres udbytte er, og hvad anvendelse af eNPS kan gøre for dine resultater.



Hvem


Foredraget henvender sig til dig, der ikke anvender  medarbejdermålinger i dag, eller som kun bruger de årlige trivselsmålinger. Du er nysgerrig på en ny simpel og effektiv real time metode til  at måle dine medarbejderes loyalitet og trivsel. 

Det er relevant uanset om du sidder i HR eller i en af virksomhedens andre afdelinger, da eNPS er et redskab og en metode til at danne grundlad for en generelt god medarbejdertrivsel og en sund feedback kultur.

BESTIL DIT FOREDRAG I DAG

KONTAKTINFORMATION

Kundeambassaden

Telefon 21334314

E-mail info@kundeambassaden.dk

Violvej 8

2600 Glostrup

CVR-nummer 3136045531360455



INDHOLD

Copyright © 2018 Kundeambassaden

Design og udvikling Acaao