Update Reset
Update Reset

Foredrag om hvordan du får flere salg med adfærdsdesign


I dag handler vi i langt højere grad på baggrund af relationer end på baggrund af produktet. Selvfølgelig skal produktet være i orden, men det forventer vi det er. Så vores beslutning bliver truffet ud fra relationen til virksomheden og/eller til sælgeren (gælder ikke alle brancher).

Hvis vi ikke selv har en stærk nok relation til virksomheden, så søger vi det først i vores omgangskreds og dernæst på nettet. Vi vil gerne bekræftes i, at vi er på rette spor. Det er her adfærdsdesign kommer ind.

Adfærdsdesign tager, modsat klassisk salgstræning, netop højde for helheden og relationen. Adfærdsdesign handler om meget mere end salgstræning – eller det handler i virkeligheden, om hvad salgstræning burde være – en træning til virksomheden og dens medarbejder i at vide hvad de skal gøre, hvornår de skal gøre det og hvordan de skal kommunikere det, for derigennem at kunne sælge mere og samtidig kunne skabe en stærk relation til kunden. En relation der i sidste ende skal ende op med anbefaling af dig og din virksomhed.  

Udbytte


  • Introduktion til adfærdsdesign og adfærdsprincipper i relation til dit salg

  • Konkrete input til hvordan du kan sælge mere med adfærdsdesign

  • Sådan får du et skarpt salgskoncept i alle salgets faser

  • Sådan scorer du ordren på mødet – 3 adfærdsprincipper der sælger

Indhold

Med adfærdsdesign kan du designe dit helt eget skarpe salgskoncept. Et koncept, der i langt højere grad understøtter dit salg og dine salgsfaser, end du traditionelt set oplever med den klassiske salgstræning. 

Adfærdsdesign er en metode til at gøre det nemmere for kunderne at sige ja og for medarbejderne at kunne levere flere salg. 

Der findes mange adfærdsprincipper – vi anvender de, efter vores mening, 10 vigtigste i salget. Dem introducerer vi dig for. Vi går i dybden med 3 af dem, så du kan se, hvordan du kan bruge dem, og hvad effekten er. 

Du får dermed konkret input, som du kan bruge med det samme i din virksomhed.


Hvem

Foredraget henvender sig til alle, der har med salg og kundekontakt at gøre.

Uanset størrelsen af din virksomhed, er der noget at hente for dig her. Vi gør det specifikt i forhold til dit setup og dine kunder.

BESTIL DIT FOREDRAG I DAG

KONTAKTINFORMATION

Kundeambassaden

Telefon 21334314

E-mail info@kundeambassaden.dk

Violvej 8

2600 Glostrup

CVR-nummer 3136045531360455



INDHOLD

Copyright © 2018 Kundeambassaden

Design og udvikling Acaao